BLOGGERIANS

Monday, January 23, 2017

Rumah

Akhirnya aku dah buat benda terbesar dalam hidup aku iaitu beli RUMAH. 
HAHAHA. Kesian umur 31 tahun baru berjaya beli rumah. Orang lain dah lama beli ye tak. Dah lama riki-riki rumah tapi tu la baru cukup depositnya kannn

Beli dengan loan TM. Mudah je flow nya. Nampak smooth lagi setakat ni alhamdulillah :)

Bukan rumah idaman. Sub sale je.... setakat ni. Itu je yang mampu. Rumah untuk investment. InsyaAllah akan datang nak beli lagi untuk projek pencen. 

5 comments:

.hasina. said...

Yeyy! best2.. rumah kt mana...

.:Yana:. said...

kire ok la tu..31 tahun..
kite ni dah 35 tahun baru beli umah..
tu pun umah prima..
nun jauh di kulim sane..
huhu..buat aset bak kate usben..
nak duduk jauh sangat..

diana aziz said...

Alhamdulillah.... Rezeki awak tu. sy ni belum berani nak invest sebesar tu. maybe sb x kawin lg kot. in sha ALLAH 1 hari nanti akan buat jugak mcm yg awk bt skrg. apepun, tahniah awk!

CikNaa said...

alhamdulillah..tahniah! ciknaa pun beli subsale je yana..

CikNaa said...

tahniah! ciknaa pun beli rumah subsale jgak yana..tu je mampu..apa2 pun pun seronok kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...