BLOGGERIANS

Friday, July 21, 2017

Anak-anak kena chicken pox!

 Akhirnya benda yang aku takutkan jadi jugak 😓😓😓 
Dua-dua anak bujang kena chicken pox! Hari Rabu detect kena. Khamis Jumaat aku EL, Isnin Selasa ayah diorang pulak EL. Gilir- gilir la kannn. 
 

 Aqeef keluar banyak sangat. Menggerutu badan dia. Aku pun geli nak pegang. Faiq sikit je... mesti kena lagi nanti. 3 malam jugak demam dak Aqeef. Siang ok cuma merengek gak la... gatal kot... aku sapu je Calamine Lotion yang doc bagi... dalam 2 minggu je kot... tak ada parut dah... kat muka tak ada langsung... tinggal kat badan je parut sikit-sikit... tu pun sikit sangat parutnya... tak nampak pun... mungkin sebab budak lagi... so cepat hilang parutnya... and



suruh senyum... hahaha








berbiji biji keluar ... berair-air.. sampai ke kepala.. menggerutu je...












nasib la jugak sebelum raya dah tak ada parut... hmmm


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...