BLOGGERIANS

Tuesday, July 4, 2017

Perjumpaan Ibu Bapa dan Guru

Entri peram. Kakakaka. Sebelum puasa lagi ni... Tabika Kemas ada buat hari perjumpaan untuk ibu bapa dan guru.... untuk ambil report card anak. Kami mak bapak memang suka join aktiviti anak. Huhuhu. Mesyuarat PIBG je tak dapat nak join sebab hari bekerja. Weekend is ok for us. 👌


Tengah tunggu turn Faiq. Captured by Faiq. Hehehe




Haha


Mengikut kata cikgu... masa awal-awal Faiq masuk tadika... memang zero! Pegang pensil pun tak betul. Huhuhu... ampunkan ibu yang tak dapat ajar abang Faiq. Bukan ibu tak ajar... awak yang tak nak dengar cakap ibu. Ibu pun bukannya penyabar nak ajar lama-lama. Hahaha. Tapi tadika kemas ni bagus cikgu-cikgu nya... ajar sampai pandai... sekarang dah boleh mengeja. Cikgu kata ni pencapaian yang sangat bagus. Terharu ibu ok! Rasa nak nangis haha.




adik domok yang kepochi hehe


Tahniah abang Faiq! Sayang sangat-sangat. Terima kasih sebab hadir dalam hidup ibu & baba. Sob sob. 😭


1 comment:

  1. Adik dah brp tahun kak? Domok tp comel.. sebijik cm ilyas tu lasak hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...