BLOGGERIANS

Tuesday, July 4, 2017

Selamat ulang tahun yang ke-5 anak sulong ibu

Semalam birthday anak sulong ibu yang ke-5 tahun. Bujang dah ha... dan panjang akal. Selalu buat mak ko ni menaga kan. Orang kata muka sama ni cepat panas yeke? Faiq kan banyak ikut acuan aku hahaha. Tu yang panas je kot. HEHE. Tapi ibu sayang abang Faiq sangat-sangat. 

Anak yang sangat menyenangkan. Tak banyak ragam, senang jaga dari kecil sampai besar. Saksi ibu saat ibu jatuh tergolek terduduk dengan perjalanan hidup. Huhuhu. 


Gambar throwback tahun lepas hihi


Kita sambut cara kita kan sayang...

Cukupla seketul kek buat syarat aje... ate bukannya makan pun kek... simbolik je semua tu... hahaha. Nanti ibu belikan lego besar-besar pakai duit raya abang Faiq ye? Hahaha.



Faiq kecik-kecik dulu...


Semoga yang baik-baik aje untuk keluar kecil kita. Ibu... Baba... abang Faiq... & adik domok. Haha. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...