BLOGGERIANS

Tuesday, October 30, 2018

Konvo 6 tahun

Hai. Lama tak update kehkeh. Rindu blog ๐Ÿ˜› 

Update sikit lah nanti gambar ni hilang haha. So, 20 Oct hari tu tadika kemas buat konvo di hotel legacy port dickson. Cikgu kata atas permintaan ibu bapa. Sebelum ni buat kat dewan biasa je katanya. Sesiapa yang nak turut serta kena bayar RM30 per seat. Murid tadika je yang tak payah bayar. Gitu.



Besar dah anak anak bujang ibu hehe. Aqeef sekarang kalau ambil gambar suka buat muka macam tu. Dah kenapa entah.



monyok pulak muka tu


 

Boleh bukak ke tak video tu haha. Ada maskot datang anjuran bank rakyat. joget chicken dance ๐Ÿ˜†




dok menyelit kat tengah tengah budak perempuan ๐Ÿ˜…








mewarna dulu sementara tunggu pengarah kemas datang




Ok dapat hadiah beg. Tak payah ibu nak beli dah untuk darjah 1 nanti. Jimat ๐Ÿ˜œ



Ok dah siap 1 entri. Hahaha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...